In love - Reisverslag uit Salmon Arm, Canada van Marjon Nijdam - WaarBenJij.nu In love - Reisverslag uit Salmon Arm, Canada van Marjon Nijdam - WaarBenJij.nu

In love

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

30 Mei 2014 | Canada, Salmon Arm

Hoi Allemaal,

Ik heb ondertussen de helft van mijn stage erop zitten. Stiekem gaat het toch wel erg snel!
Mama komt over 2 weken al langs.

Ik zal even omschrijven hoe mijn dag vandaag gaat en zoals het steeds meer zal gaan, we zijn begonnen met 6 werknemers, nu lopen er 16 mensen rond en een hond (lees klein rat achtig beest waar iedereen zijn nek over breekt). De vergaderruimte zit aan de andere kant van de muur maar is niet verbonden met het dak dus we kunnen alles horen, ook tussen onze werkplekken en die van anderen zit alleen een schot. Steeds meer vrijwilligers rennen rond, en mensen zoekend naar een plek om een meeting te houden of om te kunnen werken. Vandaag ben ik compleet kwijt wat ik ook alweer moet doen, wat natuurlijk niet echt Marjon achtig is. Ik zit de hele tijd te lachen omdat ik zo van de waps ben, ach soms heb je van die dagen he.

Ondertussen ga ik nog altijd elke zaterdag naar het dieren asiel en dat is heerlijk, ben een beetje verliefd geworden op een bijna 8 jarige hond genaamd Barkley. Verder ga ik ook nog steeds elke woensdag Kickboxen, en af en toe Mountainbiken. De omgeving is hier geweldig mooi en heb ook echt zin in de zomer!

In de tussentijd zijn Evelien en Jordi hier geweest, ben ik naar Milly in Calgary geweest en hebben we ons eerste evenement gehad. Een mooi voorproefje van wat ons te wachten staat. Halverwege het concert, net na de Pie-eating-contest begon het te stormen en hebben we het af moeten blazen maar daarvoor was het een succes.

De collega’s zijn heel leuk, verder is het nog steeds wel lastig echt een sociaal netwerk op te bouwen, maar begin het steeds meer te zien als een half jaar om vrienden te worden met mezelf.

Mijn verjaardag was anders dan andere jaren maar erg leuk! Smorgens via facetime toegezongen door de familie op familieweekend, daarna stonden er wat verrassingen op me te wachten in de woonkamer door Tori, Bram & Helen en Remco. Toen naar het dierenasiel, daarna met Scott naar een tuinfeest van iemand en daarna taart gebracht naar Hugo en Gail. (de vorige general manager van het festival)

De komende tijd zal erg snel gaan, ik heb wat dagen vrij als mama en Milly langs komen, in juli gaan we nog naar wat festivals en dan vinden onze evenementen al plaats in Augustus en daarna komt Remco natuurlijk!

Kortom, ik geniet, ik ben verliefd geworden op de bergen en de vriendelijkheid en het optimisme van de Canadezen, iets wat ik toch wel echt ga proberen mee te nemen!

Ik zal proberen de volgende keer geen 2,5 maand te wachten tot de volgende update :D

Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!

Veel Liefs!

  • 30 Mei 2014 - 18:08

    Mama:

    zie er naar uit je weer te zien en al het moois te gaan bekijken waar jij steeds over verteld
    groetjes en een dikke knuffel van allemaal, ook van Flicka al kan ze dat niet helemaal zeggen natuurlijk.
    liefs mama

  • 30 Mei 2014 - 22:32

    Merel:

    Hoi Marjon,
    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt. Het feit dat de tijd voorbij vliegt is altijd een goed teken! Hier gaat alles goed. Ik hoef nog maar 8 weken te werken en dan ga ik al met verlof. Ook dat schiet dus op.
    Veel succes met het afonden van je stagel en alvast veel plezier met het bezoek dat je gaat krijgen. :) Liefs, Merel

  • 31 Mei 2014 - 17:17

    Jan:

    Dag Marjon, leuk bericht vanuit jouw stage. Lekker dat je stageproject steeds meer vorm gaat krijgen. Succes met de definitieve vormgeving. Veel plezier binnenkort met de 'bezoekers'. Groeten uit Helvoirt

  • 01 Juni 2014 - 10:53

    Myrte:

    Hey Marjon,
    Aan de foto's te zien zit je inderdaad in een omgeving om verliefd op te worden!!
    Succes met alle voorbereidingen voor het festival en geniet van alle tripjes die je nog op het programma hebt staan.

    xx Myrte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Salmon Arm

Stage Canada

6 maanden stage in Salmon Arm

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

In love

15 Maart 2014

snooow!
Marjon

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 2028
Totaal aantal bezoekers 14843

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 30 Augustus 2014

Stage Canada

22 September 2013 - 15 Februari 2014

Kufstein, Oostenrijk

06 Februari 2010 - 10 Juli 2010

London it is

Landen bezocht: