5 days left - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Marjon Nijdam - WaarBenJij.nu 5 days left - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Marjon Nijdam - WaarBenJij.nu

5 days left

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

01 Februari 2010 | Nederland, Boekel

even een berichtje vanuit het witte Boekel.
Gister alles verhuisd, en nu alles weer uitpakken, straks weer inpakken, ik zie door de dozen mijn bed niet meer.
Het begint nu toch wel spannend te worden, langzaam aan vertrekken mijn vriendinnetjes, en ik mag zaterdag dan ook vertrekken.
De toetsen zitten erop en aan de resultaten denken we nog maar even niet.
Op naar the UK! Zoals in 'een eigenzinnig koninkrijk' wordt gezegd, Engeland is verslavend, en ik ben voorlopig niet van plan die verslaving op zij te zetten!
ik ga maar verder met opruimen, lijstje maken voor wat mee te nemen (paraplu, regenjas enzo), nog een druk half weekje en dan vertrekt de Ferry zaterdag (en deze keer ga ik niet voor een verkeerde boot staan!)
tot snel (mocht ik jullie nog zien deze week) zo niet dan tot over een half jaartje!
Liefs..

  • 04 Februari 2010 - 16:47

    Kyra:

    Ik hoop dat je ondertussen door de dozen je bed weer ziet! Alvast een goede reis, want ik weet niet of ik je daarvoor nog spreek. We'll keep in touch! (Jouw engels is geweldig als je terugkomt, dat van mij alleen maar slechter, thais-engels wordt dat)

    Liefs!

  • 06 Februari 2010 - 09:05

    Rosanne:

    Oeh spannend, vandaag is het dan zo ver!! Pak de goede boot en geniet ervan!! ben benieuwd naar je verhalen :)
    Liefs uit Rome

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boekel

London it is

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2010

Onbewoond eiland

28 Maart 2010

Held op sokken

07 Maart 2010

Tijd vliegt met Ryanair..

12 Februari 2010

Fietsen en warmte

07 Februari 2010

zittende wolken..
Marjon

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 14874

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 30 Augustus 2014

Stage Canada

22 September 2013 - 15 Februari 2014

Kufstein, Oostenrijk

06 Februari 2010 - 10 Juli 2010

London it is

Landen bezocht: