zittende wolken.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marjon Nijdam - WaarBenJij.nu zittende wolken.. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marjon Nijdam - WaarBenJij.nu

zittende wolken..

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

07 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Daar zitten we dan, in een dorpje (volgens mij is het stiekem toch een stad) net buiten londen op nog geen kwartier afstand van het Radisson (hotel).
Wat ging de laatste week snel zeg! Kleine dingetjes die nog geregeld moesten worden, nog een ritje naar Maastricht, bye bye daar bye bye hier. En dan vrijdag avond nog een gezellige avond met de meiden (ik weet niet hoe het met jullie handen staat maar jullie hebben mij gewoon mishandeld;)) nee was echt een leuke avond:) thanks girls..
En toen was het tijd om naar bed te gaan, prima geslapen ondanks de zenuwen die toch wel begonnen te komen. Elke die nog even gedag kwam zeggen en toen met de auto naar Hoek van Holland, waarvandaan ik met de Ferry zou gaan. Toch weer net iets anders als altijd met het vliegtuig, this was once and never again.. dus ik raad jullie aan, kom gewoon gezellig met het vliegtuig naar londen, dan ben je in no time van plaats tot plaats, instead van een hele dag. De wolken zaten op de grond/zee (geniaal Marlon) dus er was niet veel te zien op zee.. De boot was erg rustig. Toen we op Harwich aankwamen mistte ik net de trein naar Londen Liverpool street, dus moest nog een uur wachten, maar wel met een groep gezellige nederlanders (dit niet lezen alsof dat een zeldzaam soort is) Om half 12 stapte ik het hotel binnen, waar ik meteen heel leuk werd ontvangen. Sleutels werden afgegeven, voorstel rondje (namen zijn alweer foetsie) en toen met de taxi naar het Staffhouse. Daar aangekomen moest ik toch Jacquelien (samen met haar zit ik hier de komende 5 maanden) wakker bellen want ik kon het huis niet in. Snel rondje door het huis en slapen. De komende paar maanden zitten we hier met 4 a 5 personen. Het is een rijtjeshuis wat op een studentenhuis lijkt dus helemaal prima:)

Vandaag zijn we het dorp (of stad ik ben er nog niet uit wat het is) in gegaan voor wat boodschappen en internet te regelen (telefoon moet nog geregeld worden) mocht je het adres willen stuur maar even een mailtje. Nu zitten we in de keuken wat kleine dingetjes nog te regelen en morgen gaat de stage beginnen. Ik begin in de Front office en Jacquelien op de housekeeping, na 10 weken wisselen we.
ik ga even gezellig samen eten (oh oooveral vind je kruiden voor curry's hihi, dat wordt veel uitproberen!)
speak soon,
bubye

  • 07 Februari 2010 - 17:35

    Marlon:

    Haha.. Hangen de wolken nog gewoon in de lucht hoor.. Wat gek daar in Engeland!! ;)

    Heel veel succes morgen met je eerste dagje! Hopelijk is het helemaal je ding!!
    Geniet ze!!

    Liefs

  • 07 Februari 2010 - 17:50

    Laura:

    Je bent in ieder geval veilig aangekomen!
    Succes morgen achter de front office ( net als ik=) )

  • 07 Februari 2010 - 18:55

    Marlies:

    Hee lieve Marjon,

    Ik kom je dus inderdaad maar gewoon met het vliegtuig opzoeken i.p.v. de boot! Voel je je al weer thuis in Engeland? Ik ben echt super benieuwd hoe het gaat met je stage en we moeten snel maar een tijdstip afspreken waarop we kunnen skypen!

    Liefs Marlies

  • 07 Februari 2010 - 19:19

    Maaike:

    Heey!!

    Lekker veilig aan (ei)land!!
    Jou land, dus dat gaat helemaal goed komen..
    Morgen meteen aan de bak, gelijk voor de leeuwen.. Leer je het ook het beste he;)

    Break a leg ;)

    Xx

  • 07 Februari 2010 - 23:33

    Appie:

    Ha Marjon!

    Good luck with the British and have Fun!

    X

  • 07 Februari 2010 - 23:42

    Wieke:

    hello love,

    glad you had a safe trip.. already spotted some handsome Brittish boys?
    ik stuur je snel even een mailtje en doen we even bijkletsen!
    werkze morgen

    liefs

  • 08 Februari 2010 - 00:31

    Sonja Nijholt:

    Marjonneke! Eindelijk weer in jouw favoriete landje :D Ik hoop dat je een geweldige tijd gaat hebben, maar om eerlijk te zijn twijfel ik daar niet aan! Liefs

  • 08 Februari 2010 - 10:41

    Elke:

    Hee meid,

    Goed om te horen dat je een goede reis hebt gehad en dat alles goed is:)
    Succes en plezier met je eerste weekje!

    Liefs x

  • 08 Februari 2010 - 16:55

    Mama:

    heel veel succes
    liefs
    spreek je gauw

  • 09 Februari 2010 - 12:13

    Ria:

    Hoi Marjon,

    Wat was er dan mis met de Ferry ? Wij hebben dat ook een paar keer gedaan en het is ons altijd goed bevallen.Fijn dat het tot dusverre allemaal zo lekker loopt.Ik wed dat je zo je draai weer gevonden hebt.
    Hoe was je eerste werkdag ?
    succes !
    Liefs, Ria.

  • 10 Februari 2010 - 04:47

    Lautje:

    Hey Marjon,het duurde even voor ik goed de tijd had om jouw verslag te lezen!! Maar he he t is gelukt. Klinkt allemaaol goed daar, maar dat wist jij ook wel!! Marjon = Londen, haah het klopt helemaal.Ik hoop dat de stage bevalt!! En tot snel via een of ander medium:p Succes!!!!xx

  • 11 Februari 2010 - 21:39

    Thea:

    Hey Marjon,

    Altijd leuk die waar ben jij nu's. Leuk reisverhalen lezen. Ik kom geregeld even kijken en hier wat zeveren. heel veel succes en toi toi toi. O ja ik zal wel carnaval vieren voor twee in jouw plaats. Wat ben ik toch aardig hè. Ja weer genoeg gezeverd ik weet het. Nou groetjes!

  • 12 Februari 2010 - 14:10

    Myrte:

    Gelukkig ben je goed aangekomen!!! Geniet van je stage en ik zie je over een paar maandjes :-)

  • 12 Februari 2010 - 14:38

    Nina:

    hee marjon!

    leuk om te horen dat je het naar je zin hebt..hopelijk kun je daar even lekker bijkomen! geniet ervan meid, je hebt het verdiend!

    xkus nina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London it is

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2010

Onbewoond eiland

28 Maart 2010

Held op sokken

07 Maart 2010

Tijd vliegt met Ryanair..

12 Februari 2010

Fietsen en warmte

07 Februari 2010

zittende wolken..
Marjon

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 14871

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 30 Augustus 2014

Stage Canada

22 September 2013 - 15 Februari 2014

Kufstein, Oostenrijk

06 Februari 2010 - 10 Juli 2010

London it is

Landen bezocht: